Zwroty i reklamacje

SPRAWDZENIE STANU PRZESYŁKI

Przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm (powinny to być firmowe taśmy sprzedawcy) naklejonych na przesyłkę.

W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera dokonać jej otwarcia i ewentualnie sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie stanu przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia, niezgodności z zamówieniem czy okradzenia przesyłki w transporcie.  

ZWROTY

Mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu towaru w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru.

Zwroty prosimy wysyłać za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej z dopiskiem ZWROT bezpośrednio na adres: Mania-Perfum.pl. ul.Żaboklickiego 4-2, 05-480 Karczew.

Zwroty zakupionych towarów są przyjmowane tylko pod warunkiem, że nie noszą śladów użycia tzn. są oryginalnie zapakowane (w tym posiadają nienaruszone opakowanie foliowe), są dostarczone w komplecie (wraz z dołączonym osprzętem).

Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane na podane przez Państwa konto lub adres w ciągu 7 dni roboczych. Koszty zwrotu ponosi kupujący.

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru złożyć stosowne oświadczenie. Forma oświadczenia może być dowolna, ale dla celów dowodowych najlepiej uczynić to na piśmie i wysłać na nasz adres pocztą tradycyjną, faksem lub pocztą elektroniczną. Mogą Państwo skorzystać ze wzoru oświadczenia dostępnego na stronie UOKIK: https://uokik.gov.pl/download.php?id=780

REKLAMACJE

W celu złożenia reklamacji prosimy o wysłanie do nas produktu wraz z opakowaniem i następującymi dokumentami:

  • paragonem/kopią faktury
  • pismem, w którym wyjaśniają Państwo powód reklamacji
  • Państwa danymi kontaktowymi

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu rozpatrywane są tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela.

Przesyłkę z reklamowanym produktem (z dopiskiem REKLAMACJA) proszę wysłać Pocztą Polską lub za pośrednictwem firmy kurierskiej bezpośrednio na adres: Mania-Perfum.pl. ul.Żaboklickiego 4-2, 05-480 Karczew.

Rozpatrzymy reklamację w ciągu 14 dni od daty jej wpłynięcia. Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep.